poniedziałek, 25 listopada 2013

Hector & Karger total look

        Tak, zdecydowanie odcień khaki na długo zagościł w mojej szafie, uwielbiam łączyć go z czernią ale też z różem, błękitem czy burgundem. Militarny kolor idealnie pasuje do mojego charakteru, czuje się w nim jak prawdziwa wojowniczka. Długo nie musiałam się zastanawiać nad zakupem piankowej marynarki (bardzo lubię ten materiał, jest bardzo nowoczesny), ale projektanci tym bardziej przekonali mnie do niej mówiąc, że Alicia Keys posiada w swojej szafie identyczną. Cały zestaw nabyłam w Poznaniu,                           u wspaniałych Hector & Karger. Jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście, to mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. 
        W tym sezonie myślałam o czarnych kozakach za kolano, ale widząc to wielkie bum w internecie, na innych blogach, zrezygnowałam z tego koloru właśnie dla ciemnej zieleni i powiem Wam, że naprawdę było warto, one również pasują mi do wielu zestawów, czyli znowu okazało się, że nie tylko czerń jest uniwersalna.









Marynarka- Hector & Karger
Spódnica- Hector & Karger
T-shirt- Hector & Karger
Opaska- Hector & Karger
Buty- Giuseppe Zanotti via  Scarpabella
Zegarek- Michael Kors 
Szminka- Mac Candy Yum Yum

7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie mój styl, ale włosy to masz zacne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :):) zapraszam do mnie:spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje stylizacje i wpisy, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, jeśli lubisz ciuszki używane i vintage to zajrzyj na http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=39499440

    OdpowiedzUsuń