poniedziałek, 30 września 2013

Militarna marynarka

       Z kolekcji Simple na sezon Jesień/ Zima 2013 polowałam na wysokie kozaki, które są zdecydowanie jednym z "must have" tego sezonu, ale jeszcze nie udało mi się ich zakupić, mam nadzieję, że pojawią się ponownie w sprzedaży. Na razie raduję się z nowej marynarki w klimacie militarnym. Ten trend utrzymuje się już bardzo długo, ja oczywiście dostosowałam go do swojego stylu, o mojej miłości do białych koszul pisałam Wam wiele razy. Odkryciem tej jesieni jest dla mnie beret z Reserved, dodaje lekko francuskiego klimatu, czuje się w nim świetnie.








zdjęcia: Piotr Górajewski
Marynarka- Simple
Koszula- Alexander McQueen
Spodnie- Pinko
Buty- Tommy Hilfiger
Torebka- Sabrina Pilewicz
Beret- Reserved

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w tym berecie i tym razem zestaw baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! W berecie Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! Boska marynarka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kozaki mają niestety wybitnie wąską cholewkę :(
    marynarka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta słynna koszula <3
    Tak czy inaczej jest świetnie skrojona !

    OdpowiedzUsuń
  7. eleganckie i proste polaczenia sa najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń