sobota, 21 września 2013

Gosia Baczyńska- mink jacket

      Do stworzenia stylizacji zmotywowała mnie wiadomość, iż  nowa kolekcja Gosi Baczyńskiej zostanie pokazana na Paris Fashion Week. 2 października na jednym z czterech najbardziej prestiżowych FW, zobaczyć będzie można wybitną polską projektantkę. Tego samego dnia pokazy będą mieli:  Louis Vouitton, Miu Miu czy Hermes. Bardzo mocno gratuluję Gosi Baczyńskiej. Jej ostatni pokaz zrobił na mnie ogromne wrażenie, poprzeczka została już postawiona naprawdę wysoko.
     Jeśli chodzi o moją dzisiejszą stylizację to zakochana jestem w marynarce z tkaniny imitującej swoim printem futro z norek, okazało się że idealnie pasuje kolorystycznie do t-shirt'u Zienia, ze słynnym żukiem Goliatem. Torebek Sabriny Pilewicz raczej nie muszę Wam przedstawiać, widujemy je już wszędzie, nic dziwnego, ponieważ ich jakość jest świetna, do tego mamy wybór w dosyć dużej gamie kolorystycznej no i oczywiście rozmiarach.  
Miłego oglądania ;)











Marynarka- Gosia Baczyńska
T-shirt- ZIEŃ
Spódnica- Zara
Lordsy- Giuseppe Zanotti
Torebka- Sabrina Pilewicz
Naszyjnik- Reserved

7 komentarzy:

  1. Ohh jakoś za prosto mi jak na ciebie :D Przyzwyczaiłam się do czegoś bardziej zwariowanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie różnorodne stylizacje, zawsze pokazuje coś innego, przyszedł czas i na spokojniejsze połączenie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetnie !
    Ciekawy nadruk na żakiecie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka i torba wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń