środa, 7 sierpnia 2013

Modern muse rapt in RETRO

             Dzisiaj chciałabym Wam pokazać sesję, którą współtworzyłam z fantastycznymi ludźmi: fotografem Danielem Nowakiem, fryzjerem Sebastianem Szymańskim i modelką Alicją Kosibą. Naprawdę są to wspaniali i uzdolnieni ludzie, wszystkim polecam współpracę z nimi, bez dłuższego obgadywania wszystkiego udało nam się uzyskać zamierzony efekt. Nie będę się za bardzo rozpisywać, mam nadzieje, ze zdjęcia mówią same za siebie :)













 Podziękowania dla: Dawida Czechowskiego i Rity Kosiby

Pierwsza stylizacja: Bluzka- River Island
Spodnie- ACNE
Kamizelka- Paprocki&Brzozowski
Bransoletka- H&M

Druga stylizacja:
Bluzka- Hector&Karger
Spodenki- Balenciaga 

8 komentarzy:

  1. jedyny zarzut to modelka ma cały czas taka samom mimikę warzy na każdym zdjęciu to samo. Resztę uważam za udane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ;) tak się składa, że u mnie ostatnio też było post w klimatach retro :P ale nie aż tak świetny :* buziaki
    What is in the hat? Zapraszam do mnie :) Też nowy post. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana. Bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, napisz proszę jak się nazywa to piękne miejsce. Bedąc kiedyś we Wrocławiu trafiłam tam przypadkiem, byłam oszołomiona jego urokiem, ale byłam tam sama i nie miałam kogo spytać gdzie jestem :), pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie mam pojęcia jak nazywa się to miejsce.

      Usuń
  5. DZięki za odpowiedź, gdybym chociaż wiedziała to mogłabym sobie w google pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen profesjonalizm - stylizacje, make-up, fryzura, zdjęcia i miejsce! Jak na mój gust modelka trochę za szczupła, ale to kwestia indywidualna ;)

    OdpowiedzUsuń