wtorek, 13 sierpnia 2013

Chrabelska skirt

      Spódnica dosyć długo czekała w szafie na swój czas, wisiała od zimy, jakoś nie koniecznie pasowała mi do rajstop. Ciesze się, że odkryłam Justynę Chrabelską, jej wyczucie estetyki zdecydowanie mi odpowiada. Projektantka stworzyła  nie tylko pikowane spódnice, ale też bluzy, plecaki, szorty czy torby. Podoba mi się, że serie które wypuszcza są krótkie, ale zawsze pełne. Nie będziemy mieli problemu z dobraniem bluzki do spodni czy kurtki do spódnicy.       
        Szaleje za kolekcją letnią, aktualnie projektantka przeceniła ją w Warszawie na -50% więc raczej się na coś skuszę. Jeśli szukacie dobrej jakości, ciekawych ubrań w korzystnych cenach to zdecydowanie powinniście zobaczyć ofertę Justyny Chrabelskiej.  






 Zdjęcia: Piotr Górajewski


Spódnica- Justyna Chrabelska
Bluzka- Zara
Buty- H&M
Okulary- Brylove
Wisorek- Yes
Bransoletka- Swarovski 





18 komentarzy:

  1. Spódnica jest fantastyczna! uwielbiam taki materiał ! Widziałaś kolekcje Pajonk AW 13/14?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej widziałam, jest cudowna :)

      Usuń
  2. Super fryzura!! Lubię Cię w takim koku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Na lato idealna fryzura! A reszta ?

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia z klimatem,obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary i twoja mina na pierwszych zdjeciach podbila moje serce :)


    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fryzura boska! Zdjęcia świetne! Okulary genialne! Spódniczka obłędna, genialne jej połączenie z bluzką ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kok, zdjęcia są mega !!!! Uwielbiam takie stylizacje z przymrużeniem oka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pikowane ubrania. Spódnica jest rewelacyjna. A co do projektantki, to zapałałam miłością do jej najnowszej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana, świetne fotki:)Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. haha :D fajna ta stylizacja :D podoba mi się
    koczek- perfect!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! super stylizacja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia *,* :)




    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia
    Obserwujemy ? Ja już
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos. I really love the look. The glasses are nice as well.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no świetnie jak dla mnie. Wyglądasz naprawdę oryginalnie<3
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń