wtorek, 16 lipca 2013

Orient

        Zawsze myślałam, ze orient nie jest dla mnie, ze to w ogóle do mnie nie pasuje, w sumie w swojej szafie nie miałam nic w tym klimacie. Tak było do momentu, kiedy zobaczyłam kimonową bluzkę w Zarze. Ciesze się, ze ją kupiłam, kolorowy print sprawia, ze pasuje mi naprawde do wielu rzeczy. Czasami warto zaryzykować i kupić coś nie w swoim stylu. Spodnie to zdobycz z pobytu w Warszawie. We wspaniałym Vitkacu zawsze znajdę coś co wpadnie mi w oko.
        Wiem, że ostatnio często robię zdjęcia w otoczeniu roślin, obiecuje Wam przerwę od nich, sama też jej potrzebuję, chociaż nie wyobrażałam sobie razem z Agnieszką Olszańską innego miejsca na ta sesje, klimat musiał zostać zachowany. Mam nadzieję, ze przypadną Wam do gustu. Miłego oglądania ;) 


PS przy okazji chciałam Was zaprosić na mojego facebooka
 facebook.com/niczegoniezalowac








zdjęcia: Fever For Fashion

Bluzka- Zara
Naszyjnik- Zara
Spodnie- Emporio Armani
Buty- Marc by Marc Jacobs
Torebka- Parfois

9 komentarzy:

  1. Spodnie mi się nie podobają, ale koszule bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest cudna! Bardzo dobrze, że kupilas ta bluzkę;) chociaż nie wiem czy nie postawilabym na bardziej dopasowane spodnie, na przykład cygaretki:)
    Czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie! Zdecydowanie udana współpraca :) Buziaki! I do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekny naszyjnik i koszula! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! Obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz zdjęcia :) blog jest pełen inspiracji. bluzka spodnie sandałki szpilki, wszystko super ;)
    obserwuję :*
    Blog modowy lifestylowy What is in the hat? Zapraszam do mnie KLIK! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to jedyne co Cię ratuje w Twoich stylizacjach to kasa. Rzeczy które kupujesz są świetnej jakości i nie będą wyglądać źle, ale niestety, wyczucie stylu i sylwetka marna. Szkoda wysiłków.

    OdpowiedzUsuń