środa, 10 lipca 2013

BANG!

        Na swoim facebooku już jakiś czas temu podzieliłam się z Wami informacją, iż udało mi się dostać na staż do "Elle". W związku z tym trochę czasu  spędzę w Warszawie, dlatego pierwsza sesja musiała odbyć się przy Pałacu Kultury, który jest jednym z symboli tego miasta.
       Po raz kolejny pokazuje Wam sukienkę marki Bizuu, tym razem w zupełnie innym połączeniu. Wariacji na temat "Małych czarnych" była już cała masa, ja postawiłam na czerń i złoto, połączenie które lansowane było rok temu przez: Dolce&Gabbana, Moschino czy Balmain. Totalnie zakochana jestem w moich nowych sandałach od Giuzeppe Zanotti, są naprawdę bardzo wygodne, mimo iż na takie nie wyglądają. No to BANG ;) 











zdj. Paweł Sadowski 

Sukienka- Bizuu
Naszyjnik- H&M
Buty- Giuzeppe Zanotti
Torebka- Zara
Okulary- Brylove

14 komentarzy:

  1. Ja chcę taką kieckę i butyyy!!! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna sukienka a buty oszałamiające <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this dress, you look amazing. Fantastic blog!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie i ostatnie zdjęcie są odlotowe! Ciekawe, takie niebanalne. Strasznie mi się podobają.

    Jeśli chodzi o stylizację, to też bardzo mi się podoba, sama jestem fanką łączenia złota i czarnego! Sukienka jest cudowna!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. A buty idealnie do niej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sandałki :) Bardzo ładna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest doskonała, leży perfekcyjnie! Zachwyca mnie również jej połączenie z butami i naszyjnikiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz tutaj doskonale, kocham te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boty!!! Sukienka!!! Słowem ZAZDROCHA!! Genialny lok

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne !! piękne buty i sukienka <3

    OdpowiedzUsuń