piątek, 31 maja 2013

Bizuu dress

           Pewna osoba pokazała mi jakim fantastycznym połączeniem jest granatowy z fluo-żółtym, postanowiłam to wykorzystać. Swoją grzeczną sukienkę Bizuu zestawiłam z wisiorkiem Bizuu for Mallin, ostatnio bardzo często go noszę, nadaje charakteru wielu stylizacjom. Rajstopy w kolorową panterkę (nawiązują do kolekcji Kenzo), idealnie kolorystycznie pasują do mojego kwiatowego wianka. Uwielbiam połączenie "sieciówek" i rzeczy od projektantów. Coraz więcej sukienek Bizuu gości w mojej szafie, są zdecydowanie jedną z najlepszych marek na polskim rynku. Marzy mi się jeszcze coś od La Mani... ale to może za jakiś czas ;)












Zdjęcia: Marta Filipczyk

Sukienka- Bizuu
Naszyjnik- Bizuu for Mallin
Rajstopy- H&M
Opaska- H&M
Buty- Centro 

11 komentarzy:

  1. rewelacyjne zdjęcia i wianek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie.. ♥
    Ja tymczasem chciałabym zaprosić Cię na swój konkurs :) do wygrania zwiewne, modne, wiosenne ciuszki KLIK Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ślicznie Ci w tym wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne zdjęcia! Chcę Twój wianek! Bardzo ♥ i sukienkę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na te portrety w kwiatach! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam drobną uwagę do rajstop, moim zdaniem ich design działa trochę na Twoja niekorzyść, bo pogrubia Ci nogi. Cała reszta jest cudowna! Zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz racje, wzorzyste rajstopy zawsze będą pogrubiać ;)

      Usuń
  7. And with this the eating characteristics needed to be adjusted a strong support
    system, you're much more likely to stick with your diet and fitness plan. Beachbody, the creators of P90x, have created nutritional protein shake order p90x australia that provides a widespectrum of healthy nutrients in a low-calorie formula.

    Stop by my web site: http://www.topfalconry.com/index.php?a=stats&u=katevkgexw

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej jestem zachwycona wiankiem, jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń