czwartek, 4 kwietnia 2013

Black&White

        Czarno-białe połączenie nie powinno nikogo zaskoczyć, w każdym magazynie modowym przeczytamy, że jest to trend na S/S 2013.W celu zainspirowania się warto zobaczyć pokaz Louis Vuitton, Balmain czy Alexandra Wanga. Graficznych szaleństw nie polecam osobom, które tego nie czują, można mocno przesadzić.
      Zestaw jest kombinacją ubrań z zeszłych sezonów, spódnice i bluzkę wykopałam głęboko z szafy, zainwestowałam jedynie w torebkę, ale na szczęście jej pasiasty środek jest wyciągany i transparentna kopertówka będzie mi pasowała do wielu outfitów.





Zdjęcia: Zofia Szczuka
Mam na sobie:
Bluzka-H&M 
Spódnica-H&M
Płaszcz-Stradivarius
Naszyjnik- Stradivarius
Torebka- Zara
Buty- Centro

21 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba ten płaszcz, ale jak go zobaczyłam to już w Stradim nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na przecenie za 90zł, ale to w zeszłym sezonie :D

      Usuń
    2. Ja w ogóle myślałam, że masz go z H&M, bo chyba coś takiego tam było. Później jak skumałam, że to Stradivarius to właśnie zostały wszystkie wyprzedane :D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i super stylizacja, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie wygląda, bardzo "na czasie" , ale buty nie przypadły mi do gustu, moze przy czyms bardziej klasycznym :)

    // areyounob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. REALLY IN LOVE WITH UR SKIRT AND SHOES!!! <3 Oh my damn they are so beautiful ! :")

    www.aiiness.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe buty :) Świetnie wyglądasz, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega stylizacja :) same zdjęcia w sobie też cudowne, mistrzostwo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wszystkich Twoich stylizacji ta chyba mi się podoba najbardziej. Wrzucam na PFB. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia;) slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz! Tylko takich butów nie lubię, reszta świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty :] torebka! :D <3

    fajna stylizacja, bardzo fajne zdjęcia :]

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne połączenie pasków! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z wymiennym wkładem do tej kopertówki, będzie pasowała do wielu stylizacji. Strasznie podoba mi się pomysł z wykorzystaniem szklanej ściany na tych zdjęciach, zwłaszcza w nawiązaniu właśnie do Twojej kopertówki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego profilu polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  14. woow, zachwycasz!
    Wygladasz bardzo oryginalnie i niepowtarzalnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam trend black and white :)
    Zapraszam http://egoistki.blogspot.com/ oczywiście za każdą obserwację rewanżuję się

    OdpowiedzUsuń