poniedziałek, 7 stycznia 2013

Street Stuff

           Dzisiaj chciałam pokazać Wam efekt końcowy sesji dla Street Stuff. To nowa marka, która oferuje nam prostą, sportową odzież, wysokiej jakości, w bardzo przystępnych cenach. Układając stylizacje myślałam o tym jak pokazać Wam, że  w bluzach też można wyglądać ciekawie, wszystko jest kwestią zestawienia. Osobiście jestem największą fanką bejsbolówek, w ostatnim czasie stały się bardzo modne. Razem ze mną na zdjęciach mój przyjaciel Mateusz, który trenuje pływanie i już przypodobał sobie kilka produktów, nic dziwnego, bo idealnie nadają się dla osób, które uprawiają różnego rodzaju sporty. 




















                                                         

13 komentarzy:

  1. 8 i 9 zdjęcie najlepsze! dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze te ostatnie zdjęcia ! łańcuchy z bluzą wyglądają bosko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd leginsy i łańcuchy? zajebiste są!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądacie jakby Wam było zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki tam... kolega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sesja ! :)
    Drugie zdjecie mi sie bardzo podoba..

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pasujecie do siebie najlepsze zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Nie wiedziałem że Mateusz to Twój przyjaciel. Obydwoje jesteście super, teraz jesteście super razem w jednym poście! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz tu jakoś inaczej, chyba lepiej. Udane zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń