poniedziałek, 28 stycznia 2013

Pink skirt

          Oglądając zdjęcia studniówkowe młodszego rocznika przypomniałam sobie o mojej sukience, którą miałam na sobie rok temu. Dziewczyny często zastanawiają się, czy warto zainwestować w kreację na jedną noc, według mnie jak najbardziej o ile jest to bardzo przemyślany zakup. Dzisiaj przedstawiam Wam dół mojej sukienki... tak moja sukienka była połączona za pomocą zamka, kiedy rozczepimy jedno od drugiego mamy skórzaną bluzkę z doczepianą baskiną oraz śliczną różową spódnicę. Uwielbiam tą wielofunkcyjność!
      Mam nadzieje, ze przypadnie Wam do gustu ten kolorowy zestaw, na przekór wszystkim trochę koloru na ulicy nie zaszkodzi :)















Zdjęcia: Kasia Stankiewicz


Marynarka- Zara
Bluzka- H&M
Spódnica- Hector&Karger
Buty- H&M
Kolczyki- H&M 
Pasek- Zara 

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a spódniczka boska!
    Cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I świetne wykorzystanie sukienki studniówkowej. Moja niestety była tylko na jedną okazję i wisi w szafie lecz gdy ją widzę wracają wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie zaglądałam do twoich stylizacji i powiem ci ze WYROBIŁAS SIE! :d:d

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie kolorystyczne zestawienia!!! świetny set :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koloryyy, taaak <3 piękna spódnica i żakiet! Ale buty jakoś mi nie pasują do całości

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Mix kolorów niesamowity i zdjęcia fajnie pokazują cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koloru na ulicy? co mają Twoje gołe nogi do ulicy?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mega kolorystyka! Zachwycona jestem! ♥ idealne połączenie, spódnicę chętnie bym Ci ukradła! I makijaż piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię tą stylizację i bardzo lubię twojego bloga.
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka jest mega śliczna :) Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń