sobota, 8 grudnia 2012

La mania opening!

       Tak się ciesze, ze Wrocław modowo się rozwija, 6 grudnia oficjalnie otwarta została La Mania, w centrum handlowym Renoma. Joanna Przetakiewicz w rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach. Ubrana była oczywiście w prostą, jasną sukienkę La mani, ale całą moją uwagę skupiały jej buty, boskie kozaki Givenchy, marze o nich!
       W tym dniu postawiłam na mało "La Maniowy" look, ale zakochałam się w pierzastej spódnicy. Na początku cała stylizacja miała wyglądać zupełnie inaczej, zmianie nie uległo tylko body. Przeszłam chyba wzdłuż i wszerz sieciówki, w poszukiwaniu ciekawej ołówkowej spódnicy, ale wszędzie słyszałam "Przykro mi, mamy tylko czarne albo szare..." Jeju, co się dzieje w tych sklepach? Wszędzie żałoba! Własnie dlatego musiałam pomyśleć nad innym połączeniem body Margieli dla H&M, padło na pudrowy róż. Ta spódnica świetnie nadaje się na sylwestrową zabawę, więc zamiast kupować kolejną małą czarną pomyślcie o kolorach! To na pewno dzień, w którym możemy puścić wodze fantazji. 
















Zdjęcia: Magdalena Kacalak


Body- MMM dla H&M
Spódnica- Stradivarius
Buty- Gortz 17
Kolczyki- H&M
Rękawiczki- Twin-Set

Zdjęcia z otwarcia:

















18 komentarzy:

  1. Widzę, że to body wygląda jednak dobrze tylko na 2-metrowych modelkach... niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierzasta spódniczka jest przecudowna! mnie się takie podobają, ale trochę dłuższe - mniej, więcej do kolan. Ale to już wyższa szkoła piórkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze <3 Świetna spódnica!

    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. * ostatnie z twoich, nie z otwarcia ;D Wyglądasz prześlicznie na nim :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyśliłam się :D
      Dziękuje Ci baaaardzo :*

      Usuń
  5. zdecydowanie wolę to body w takim połączeniu niż w tym z kampanii h&m... :]

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne fałdy...

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc nie wiem czy sama bym się zdecydowała na to body, ponieważ jest bardzo odważne, ale przyznam, ze wygladasz w nim fajnie, podoba mi sie twoje polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te body chyba zawsze będą dla mnie kontrowersyjne, raz krzyczę tak, raz o nie i tak wciąż zmieniam zdanie jak chorągiewka na wietrze ;d
    ale buty masz cudowne i zestawienie całości też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest boska i fajny pomysł na to body !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna relacja z otwarcia. Nie mogłam być a tu zobaczyłam prawie wszystko.
    To body również dla mnie jest kontrowersyjne. No cóż kwestia gustu a o gustach sie nie dyskutuje, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Body jak dla mnie nie fajne, kwestia gustu :p
    Za to spódnica CUDO!

    _________________________
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się podobają te body;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy w życiu nie ubrałabym się w to body :)

    A Zosia w ubranku La Mania już jest u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. do mnie spódnica przemawia:)
    La Mania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne ciuszki, wystawa sklepowa we Wrocławiu też robi ogromne wrażenie!
      http://girlwithswallowtattoo.blogspot.nl/2013/01/la-mania-for-women-who-love-to-be.html

      Usuń
  15. a ja mam już 3 takie spódniczki :) mogę odprzedać dwie bo leżą w szafie :) jeszcze nie zdążyłam ich włożyć :) jak ktoś byłby zainteresowany to pisać : eve_m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń