poniedziałek, 26 listopada 2012

MMM shoes

        Długo zastanawaiłam się nad zakupem tych butów, cena nie była najniższa, ale miałam szanse już pare razy je założyć i teraz wiem, ze to był świetny pomysł. Chyba będę jeszcze polowac na przecenach na szpilki od Margieli, bo są przewygodne i efektowne z resztą mam słabość do plastikowych dodatków. 
        Kolejne zestawienia moich Margielowych łupów będziecie mogli zobaczyć wkrótce. Jak narazie kupiłam 3 rzeczy, czekam jeszcze na przeceny,  bo kolekcja niesamowicie mi się podoba, mam ochotę na wszystko :)  






    Zdjęcia Natalia Pawlak
     

Kurtka- Zara
Sweter- New Look
Spodnie- Zara
Pasek- Burberry
Kozaki- MMM dla H&M 
Torebka- Zara 


11 komentarzy:

  1. Z chęcią kupiłabym takie czarne botki, mega mi się podobają, ale jednak mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zabije Cie za te buty!! są niesamowite! <3
    mam nadzieję, że jakiś model uda mi się zakupić na wyprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie jest się ciężko przekonać do większości rzeczy z kolekcji MMM dla H&Mu, co nie znaczy, że jeśli sama bym nie kupiła, to u innych nie będzie mi się podobać. Akurat te buty całkiem fajnie skomponowałaś! Zaprezentuj je jeszcze w wersji z fajną kiecką to już w ogóle mi się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie!:) buty piękne <3; ja marzyłam o cukierkowej torebce ale niestety wykupili :( liczę że na przecenach uda mi się kupić czółenka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty idealnie do Ciebie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam takie kolory!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń