poniedziałek, 12 listopada 2012

Fashion Philosophy Fashion Week Poland S/S 2013 DAY 3

           Pod namiotem Fashion Weeka w trzecim dniu zdecydowanie można zaobserwować największą frekwencję. Nie wiem tak naprawdę z czego to wynika, czy to kwestia pokazów najlepszych projektantów ?! W tym dniu założyłam kurtkę, która sama zaprojektowałam, w realizacji pomogła mi wrocławska Ubieralnia, której siedziba znajduje się na ul. Włodkowica. Znalezienie "piankowego" materiału nie było proste, po całodniowych poszukiwaniach natrafiłam na pudrowo-różowy i to też w miejscu, gdzie nigdy bym się tego nie spodziewała.





fot. Szymon Brzóska



Kurtka- Mój projekt
Top- Stella McCartney
Spódnica- Lumpeks
Torebka- Armani Jeans
Buty- Centro
Kolczyki- H&M




8 komentarzy:

  1. ale kurtka genialnaaa <3333333333333 zakochałam się<3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka jest świetna ! :) Można wiedzieć ile dałaś za m(kwadratowy) pianki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda rzecz osobno jest fajna, ale w połączeniu wyglądasz jak grubiutka dziewczynka, która nie ma kompletnego wyczucia stylu. Jak ludzie, którzy nie maja smaku, mogą prowadzić blog o modzie? Makijaż? Porażka.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki przepiękne masz. Genialny pomysł z tą kurtką! : DD

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylowy blog, bardzo podoba mi się bluzeczka;) a obok chyba mój wykladowca z materiałoznawstwa;))

    OdpowiedzUsuń