czwartek, 1 listopada 2012

Fashion Philosophy Fashion Week Poland S/S 2013 DAY 2

            Udało mi się wybrać poraz kolejny na Fashion Week w Łodzi, co prawda dopiero w piątek po południu zobaczyłam pierwszy pokaz, ale uważam, że nie ma co sie pchać już w czwartek do Łodzi. 


Fot. Szymon Brzóska

fashionfreax.net
elle.pl
Fot. Maciej Gajdur  
Wro street fashion
Fot. Maciej Gajdur

           
          Polygon- niestety nie mam nic pozytywnego do powiedzenia na temat tego pokazu, nic mnie nie zaskoczyło i nie zachwyciło, bardzo męczyła muzyka, zdecydowanie za ciężka i momentami za głośna.






        Dopiero Piotr Drzał 2h poźniej pokazał klase, utrzymał wysoko poprzeczkę, którą postawił sobię już na  poprzedniej edycji. Kolekcja Pi-xel to mieszanka stylu sportowego i casualowego. Największa moją uwagę zwróciły surowo cięte spodenki męskie.  Nie do konca zrozumiałam przybrudzone na biało twarze farbą oraz owinięte dookoła głowy bandaże, ale jeszcze musze sie wiele nauczyć. Duży plus za spójny pokaz! 




          Solara i Orsaya nie będe opisywać, bo nie ma czego. To jakas pomyłka, ze na Fashion Weeku proponują nam oglądanie pokazów SIECIÓWEK!
   
            Myslałam czy przemilczeć pokaz Łukasza Jemioła, którego bardzo lubie, ale wiem jak ważna jest czasami krytyka, oczywiście ta konstruktywna. Nie mam nic szczerze mówiąc do farbowanych t-shirtów które robi nie tylko Kupisz czy Jemioł. W showroomie mogliśmy zobaczyć ceny "Bejzików" i przepraszam ale 850zł za klasyczny biały t-shirt, który niczym sie nie wyróżniał to zdecydowanie za dużo. Jestem osobą, która czasami lubi zainwestować w coś od  polskiego lub zagranicznego projektanta, ale nigdy nie wydałabym takiej kwoty na podstawową białą koszulkę. A o co w tym biznesie chodzi? ...Zeby sprzedać jak najwięcej! Dlatego dziwie się, ze niektórzy słodzą pokaz i mowią, ze ceny nie są ważne, są i to bardzo! 




Bardzo żałuję, że nie widziałam pokazu ASP, a zwłaszcza Joanny Startek, ale nadrobiłam zaległości na jej niedzielnym show, o którym napisze w następnym poście. 



Miałam na sobie:
Sukienka- H&M trend
Płaszcz- Pull&Bear 
Rajstopy- H&M
Torebka- H&M 
Buty- Centro
Naszyjnik- Zara 
Okulary- Stradivarius 


9 komentarzy:

  1. te buty z Centro są świetne, żałuję, że ich nie upolowałam : <

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja, o ja, o ja! Jaram się ;o genialnioszka! I te rajstopki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny płaaaaszcz!!!! <3 z której kolekcji, jest teraz ?<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajtki cudne! : D Wyglądałaś pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega !!! wszystko IDEALNE <3
    zapraszam do mnie: http://kingacreations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń