środa, 14 listopada 2012

Alone night

           Ostatnio na moich ustach często możecie zauważyć fioletową szminkę, ciężko było mi się do niej przekonać, teraz nie potrafię się z nią rozstać! Idealnie współgra z moją torebka od Armaniego, którą zakupiłam już jakiś czas temu. Plastikowe dodatki raczej są lekko kiczowate, dlatego ważne, aby uważać przy zestawianiu ich.
            Pisałam Wam już kiedyś o mojej miłości do skórzanych rzeczy, teraz pokazuje kolejną skórzaną spódnice, tym razem w kolorze karmelowym. Mam ochotę trochę z nią poeksperymentować! Uważam, ze warto zainwestować w taki produkt, który naprawdę będzie nam służył przez lata, jeśli jednak nie chcecie wydać majątku na skórzaną spódnicę, poszukajcie w lumpeksach, ostatnio wypatrzyłam przepiękną w kolorze czekoladowym (w poprzednim poście) za 25 zł!













Zdjęcia: JACEK RĘKAS 



 Skórzana spódnica- Hector&Karger
Sukienka z siateczki- Zara
Płaszcz- Promod
Buty- Mango
Torebka- Armani Jeans

14 komentarzy:

  1. boskooo,ale ta torba jest feeeeeee !

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się w ogóle nie uśmiechasz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! oficjalnie zapraszam na sesje !

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś genialna !
    spódnica i torebka - cudo <3
    świetny kolor ust ;)
    obserwujemy ? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetne :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja. Ta szminka wyjątkowo Ci pasuje. Dziękuję za udane zdjęcie z Adamem.Tak właśnie myślałam, że Cie skądś znam.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka jest cudna, spódnica również!!!
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    zapraszam także do mnie : http://kingacreations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :)zapraszam na mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! jestem zachwycona...uwielbiam wszystko co żółte a ta spodnica jest genialna, pomadka i torebka super!
    dobra robota;-)
    Buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetny set! Spódniczka po prostu boska!!
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek oraz gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń