poniedziałek, 8 października 2012

Gold thermal blanket

         Za oknem szaro, dlatego postanowiłam troszkę ożywić i rozjaśnić Wam dzisiejszy dzień moją kolorową stylizacją. Od dawna szukałam odpowiedniej złotej spódnicy, ta jest  pewnością bardzo spektakularna, wyglądam troszkę jakbym owinęła się kocem termicznym :) Co prawda, będę powoli chować ją na dno szafy, ze względu na coraz chłodniejsze dni, nie chce łączyć jej w banalny sposób z czarnymi rajstopami, a cielistych nienawidzę! Zdecydowałam się zestawić moje złotko z ulubionym kolorem- różowym! Pałam miłością do niego od podstawówki.
      Ostatnio zaczęłam bawić się włosami, zrozumiałam, ze stanowią dopełnienie całego outfitu, odrobina żelu i odrazu look staje się mocniejszy, bardziej wyrazisty,  radzę również Wam eksperymentowac!





 


 






Zdjęcia robiła cudowna Sandra Łabowicz, dziękuje Jej bardzo :) 

Spódnica- H&M trend 
Bluzka- River Island
Marynarka- Zara
Kolczyki- H&M 
Torebka- H&M
Buty- Marc by Marc Jacobs

5 komentarzy:

  1. oby więcej takich podnoszących na duchu stylizacji tej jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ładnie kolorowo! Lubię to!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica :d obserrwuję
    pozdrowienia z Wroca:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbie Cie tutaj spódnica genialna, niczym moje włosy :>

    OdpowiedzUsuń