piątek, 12 października 2012

Dark

         Ostatnio ktoś zarzucił mi, ze jestem "Sweetaśna blondynka", chciałam w tej stylizacji pokazać, ze wcale tak nie jest. Czasami, jak w ostatnim poscie lubie założyć różową marynarkę, ale zdarzają mi się też looki bardziej grunge'owe. T-shirt od Roberta Kupisza mają juz chyba wszystkie osoby intersujące się modą, zastanawiam się dlaczego stał się takim must have ? Może dlatego, ze wystarczy założyć jeansy, t-shirt z Orłem/ napisem Wanted i wyglądać dobrze! Zdjęcia były robione na szybko, dlatego przepraszam Was za jakość :)












Kurtka- Zara 
T-shirt- Robert Kupisz
Spodnie- Zara 
Buty- Mango 
Wisiorek- Nelly.com 

11 komentarzy:

  1. Nogi wyszły tak, jakbyś miała krzywe ! ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się aż tak bardzo zdaniem innych:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak wyszły tylko są krzywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ostatnio obsesję na dopasowane idealnie spodnie, sama nie umiem znaleźć idealnie leżących, więc strasznie zwracam na to uwagę u innych, pieknie leżą! ;d
    Boska kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne spodnie.
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak naprawdę to nie trzeba mieć t-shirtu od kupisza, żeby w t-shircie i dżinsach wyglądać dobrze :D wystarczy po prostu FAJNY t-shirt, może być nawet z lumpa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super set!! Genialna koszulka i ramonka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygująco.... Fajna kolorystyka i ciekawy naszyjnik. Ramoneska - zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń