poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Tropical Island/ Hawaiian-print

       Może na wakacje wyjechać nie mogę, ale nikt nie zabroni mi cieszyć się widoczkiem widniejącym na mojej nowej bluzce od Stelli McCartney. Gdy tylko zobaczyłam ten print w jednej z gazet- zakochałam się! Fakt, była to przemyślana inwestycja, ale na szczęście udało mi się upolować go na 50% obniżce. Polecam wszystkim zaglądać do droższych sklepów właśnie w trakcie trwania przecen, można wyszukać świetne drobiazgi w bardziej przystępnych cenach. Warto zainwestować w buty, torebki nie są niestety tak chętnie przeceniane, zwłaszcza te sztandarowe modele.
      Bardzo chciałam mieć coś z "Piankowego" materiału, byłam pewna, że będzie to bluzka, ale w końcu zdecydowałam się na spodenki od Balenciagi. Pewnie połowie z Was nie spodobają się, bo faktycznie są troszkę dziwne, ale ostatnio łapie się na tym, że lubię coraz to dziwniejsze rzeczy, eksperymentuje i nie zamierzam przestawać :)

PS. Zastanawiam się jak co poniektórzy blogerzy radzą sobie z ciągłymi komentarzami na ulicy, np Macademian Girl czy Fashionable Innovations. Jeśli oryginalni blogerzy chcieliby się wypowiedzieć to będę wdzięczna.










Szczególne podziękowania dla Agaty za wspaniałe zdjęcia, zapraszam na jej fun page 



Bluzka- Stella McCartney
Spodenki- Balenciaga
Buty- Zara 
Kolczyki- H&M

32 komentarze:

  1. spodenki może nie są najładniejszymi jakie w życiu widziałam, za to dobrze leżą i po prostu Cię wyszczuplają. Bluzka jest niesamowita nic dodać nic ująć !!!!!! Buty psują całą stylizację jednak całość na dużego plusa! Ciekawie, modnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluuzka jest mega :) A spodenki dziwne i troche nie widza mi sie.

    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. stunning photos and that top and shorts is a beautiful combination - the shots are fabulous darling

    Eda ♥

    Candyfloss Curls, Cupcakes & Couture

    Follow me on twitter ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe spodenki no i zdjęcia robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe spodenki i swietny print na bluzce, calosc mega!Na pewno ogladalabym sie za Toba na ulicy, a moje komentarze na pewno bylyby tylko i wylacznie pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka i kok, muszę przyznać, że to połączenie zaskakuje i przyciąga wzrok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetnie dopasowane ! wow :) Zapraszamy do Nas !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzure masz swietna, a bluzka jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  9. zawodowe, spodenki są rewelacyjne. ja generalnie na siebie na ulicy zwracam uwagę często a to za sprawą legginsów i moich nie za chudych nóg (wręcz dosyć solidnie umięśnionych) no i pstrokatych stylizacji, tak się ubieram i zdarza się, że ludzie podchodzą i pytają o co chodzi, czy jakiś bal, czy ja tak na co dzień. najbardziej się obśmiałam, jak podeszła kiedyś do mnie babcia i powiedziała że nie wierzy co widzi bo za jej czasów takie rzeczy byłyby karane smaganiem rąk linijką:} kochana :)
    pozdrawiam wrocławiankę:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, przepraszam za literówkę, juz poprawione :)

      Usuń
  11. bluzka śliczna , spodenki nie w moim stylu , natomiast buty kompletnie nie pasują do tej stylizacji za to ładne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest super, natomiast spodenki kompletnie do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowny zestaw! wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno nie jest tym blogerom łatwo, ale to oznaka tego że kochają to co robią, skoro się nie zniechęcają. a to dobrze o nich świadczy. świetny blog, kojarzę Cie z FW w Łodzi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej jestem ciekawa ile zapłaciłas za spodenki? Jak to nie jest tajemnica napisz cenę .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam napisać na maila, wtedy udzielę odpowiedzi ;)

      Usuń
    2. Mail wysłany :) dziękuje

      Usuń
  16. Zdjęcia są za mocno przerobione. Niby artystyczne ale wygląd stylizajci gubi się...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie upięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę nowy i ciekawy blog:) tutaj i na instagramie obserwuję:)
    Ps będziesz w Pażdzierniku na fashionweek w Łodzi?

    Ps2 zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze uda mi sie zdobyc akredytacje :)

      Usuń
  19. kolejna, zdolna wrocławianka! spodenki są mega oryginalne-i o to chodzi! a bluzka to wgl cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzka jest mega ! dobra inwestycja

    OdpowiedzUsuń
  21. interesująca stylizacja.Ciekawa,a przede wszystkim inna :) zapraszam do mnie na fashiondreamblogforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń