czwartek, 31 maja 2012

Kolekcja "WANTED" Roberta Kupisza

     Wszyscy czekali z niecierpliwością na najnowszą kolekcję Roberta Kupisza, która miała swoją premierę 29 maja. Po fantastycznym pokazie "Heroes" nie wiedzieliśmy czego możemy się spodziewać. Kupisz oczywiście nie zawiódł, fantastycznie oddał klimat westernu i dzikiego zachodu. Lubie gdy kolekcje są spójne i tutaj faktycznie to było. Modelki biegały po wybiegu w ciężkich, długich spódnicach,  mega krótkich szortach w bluzkach z napisem "Wanted". Na koniec zaprezentowana została suknia ślubna oczywiście nie odbiegająca od klimatu. Na mnie duże wrażenie zrobiła długa, koronkowa sukienka w kolorze popielatym, całkowicie prześwitująca. Nie zabrakło motywów skórzanych, coś co uwielbiam. Całość podkreślały buty wykonane specjalnie przez Loft 37. Jestem szczęśliwa, ze na t-shirt z "Orzełkiem" się nie skusiłam, bo ten z napisem "Wanted" podoba mi się dużo bardziej. Ciesze się, ze jest w Polsce osoba, która realizuje własne pomysły, a nie jak wielu "wzoruje się" na zagranicznych projektantach. W końcu Polacy znajdą dla siebie coś stylowego na co dzień, wystarczy narzucić na siebie koszulkę projektu Roberta, dobre jeansy i już wyglądać modnie.









Projekty Roberta Kupisza zakupić można na mostrami.pl




13 komentarzy:

  1. Kurcze, jakie one mają nogi. Też chcę takie!!! ;<

    Sukienka też mnie urzekła, a oprócz tego te świetne szorty z frędzlami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za takim westernowym lookiem, więc kolekcja nie jest dla mnie :( Ale T-shirt z orzełkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kupisza, ale ta kolekcja średno przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja go lubię za taka nie-polska swiezosc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post. znów jestem pod wrażeniem, ale to chyba jak zawsze ;*

    zapraszam na mojego bloga, co prawda dopiero się rozkręcam, ale warto zajrzeć : www.gear-for-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately :)
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam całą kolekcję! i Kupisza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja mocno odbiegająca od panujących trendów przez co także bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Every time i have a better experience in this blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się taki styl.
    Ale fajnie, ze stworzył coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, trochę jak 'z innej bajki' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje świetnego bloga :)
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń