czwartek, 24 maja 2012

Chabrowy!

        Muszę trochę odpocząć od proponowanych przez wszystkich pasteli, czas na intensywne kolory. Nie jest nowością, że założyłam białą koszulę- mam ich w szafie najwięcej. Uwielbiam w nich to, że odpowiednio zestawione mogą nadawać się na każdą okazję. Koturny z pozoru wyglądające na niewygodne są jednymi z butów, w których chodzi mi się bardzo komfortowo (zwracam na to dużą uwagę podczas kupowania obuwia), a wszystko za sprawą platformy z przodu, przetańczyłam w nich prawie całe wesele. Torebkę serduszko, kupiłam z myślą o studniówce i ciesze się, ze nie jest to elegancka kopertówka, bo mogę wykorzystać ją na co dzień.  Totalnie zakochana jestem w marynarce z Zary, idealnej na lato ze względu na materiał, z którego została wykonana, posiadam jeszcze w szafie taką samą w intensywnym różu i polecam ją każdemu. 

















Zdjęcia wspaniała A.KOCIERZ!
Make up M.PIETRUK

Marynarka- Zara
Koszula- Zara
Spodenki- H&M
Buty- Zara
Torebka- H&M
Bransoletki- H&M fashion Against AIDS
Pierścionek- H&M

Miłego oglądania i jeszcze raz przepraszam za tak długą przerwę związaną z moimi maturami, mam nadzieje, że te zdjęcia w jakiś sposób Wam to zrekompensują. 

21 komentarzy:

  1. kocham Twoje buty ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że zestaw bardzo fajny - wszystko harmonijne i dobrze zgrane, bardzo podoba mi się zestawienie kolorów. Ja moje koturny też uwielbiam, wyglądają super, a do tego przewygodne! Nie ma nic gorszego, niż buty, których nie da się nosić. O torebce pisałam Ci już na Modnej Polce, nie będę się powtarzała :)
    Zdradzisz mi proszę, gdzie kupiłaś ten przepiękny pasek? Moim zdaniem jest prześwietny, urzekł mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Pasek- Zara dział dziecięcy :D

      Usuń
  3. Ja się nie daję modzie na pastele i zdecydowanie cześciej wybieram intensywne kolory, a chabrowy jest w moim top 3 (obok czerwieni i fuksji), więc marynarka i buty bardzo do mnie przemawiają:) No i torebka bardzo fajna, całość zdecydowanie mi się podoba!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie urocze dodatki! I ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wyglądasz :) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w motyle jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość zbyt cukierkowa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie znalazłam Twojego bloga i jestem mile zaskoczona. Piękna dziewczyna, świetny gust i na dodatek z Wrocławia, jak ja :D Na Facebooku już polubiłam jako strona, bo też jestem blogerką (o ile mogę tak siebie nazwać) :P I oczywiście dodaję do obserwowanych, co by Cię z oczu nie stracić :D

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za kolorki...SUPER !! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Nie wiesz może gdzie znajdę najbliższy sklep VANS ? albo może znasz jakiś sklep internetowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.barsop-online.pl/
      Jeśli jesteś z Wrocławia to na przeciwko KFC w rynku jest sklep z Vansami :)

      Usuń
  12. cudowny makijaz , bluzka i zdjęcia <3 bede tu zaglądac.
    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hadre werke rampen machen, Annken gehabt

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i ten soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko fajne, ale moim zdaniem zbyt mocny makijaż... Ubranie idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie !
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskooooo! Wszystko jest idealne w tej stylizacji! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń