niedziela, 15 kwietnia 2012

Szalony dzień zakupowy

      We wtorek miałam przyjemność spotkać się z Adamem i Mateuszem, w celu pokrążeniu troszkę po Wrocławskich sklepikach. Na początku wstąpiliśmy do Decobaaaraz'u, ale w sumie nic nas nie zachwyciło i ruszyliśmy dalej poszukiwać ciekawych miejsc. Troszkę się nachodziliśmy, jednak było warto znaleźć sklep Fuku. Poznaliśmy tam przemiłą Panią, która powiedziała nam co w najbliższym czasie wypełni to klimatyczne miejsce, zaopatrzyłam się tam w ciekawą muszkę w panterkowy wzór, ostatnio coraz częściej przekonuje się do takich dodatków. Hmm co jeszcze... w pamięć na pewno zapadnie mi układanie literek, z których powstały nazwy naszych blogów, a następnie bransoletki, dużo było z tym roboty. Może nie będę streszczać Wam wszystkiego, bo za dużo się wydarzyło.

















Płaszcz-Promod
Marynarka- Zara
Koszula- H&M
Leginsy- H&M
Byty- Diesel
Torba- Zara

4 komentarze:

  1. świetne legginsy i marynarka ;) zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. po pierwsze- super outfit!
    po drugie slyszalam ze jedziesz na fashion week, jedziesz sama czy z kims?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już parę zdjęć u Adama, ale dobrze zobaczyć cały Twój zestaw tutaj!;) świetnie wyglądałaś, kolory, kwiaty i jeansowa koszula idealnie ze sobą zestawione, całość niesamowicie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very good post! We will be linking to this particularly great content
    on our website. Keep up the good writing.


    Here is my web page :: registry cleaner software

    OdpowiedzUsuń