sobota, 28 kwietnia 2012

FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Saturday/Sunday

           W sobotę na Fashion Week'u frekwencja była największa, zjechali się dziennikarze oraz celebryci, ja jednak się na nich nie skupiałam, bardziej interesowały mnie pokazy. Moją uwagę już od dawna przyciąga Bizuu dlatego czekałam na ten pokaz ze zniecierpliwieniem i musze powiedzieć, ze duet Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak przedstawił nam świetną wizję kobiety słodkiej i dziewczęcej. Nie mogłam napatrzyć się na najmłodszą modelkę, która przechadzała się po wybiegu, to było przeurocze. Nie mogę nie powiedzieć o pokazie Nuno Gamy. Modelami okazali się Panowie z ekipy organizacyjnej, którzy mieli przyczepione wąsy zrobione z czekolady i co chwile je oblizywali. Kolekcja była fantastyczna, z klasą ale nie nudna. Najbardziej przypadły mi do gustu zabawne kaszkiety i welurowe marynarki. W niedzielę niestety nie mogłam zobaczyć ostatniego pokazu, Natalii Jaroszewskiej ze względu na samolot powrotny do Wrocławia, ale po oglądniętych zdjęciach stwierdzam, ze chyba nic specjalnego mnie nie ominęło, spodziewałam się czegoś więcej. Wiele osób zachwycało się Łucką Wojtala, ale ja widząc takie swetry zaraz mam ochotę się podrapać, kojarzą mi się z okresem młodości i tym jak tego typu materiały mnie gryzły. Moją uwagę przykuła Pitchouguina, a konkretnie ubrania, na których znajdowały się zdjęcia, to chyba coś w moim stylu. Materiały były delikatne ale z nutką charakteru, kolekcja spokojnie mogłaby wypełnić moją szafę, przeciwnie do Violi Śpiechowicz. Rozumiem, że każdy artysta  ma własna wizję przyszłości, ale czy faktycznie projektantka chce, żeby kobiety przy ujemnych temperaturach chodziły w sandałkach i totalnie zwiewnych sukienkach !?  Niżej przedstawiam zdjęcia swoich stylizacji w sobotę i niedzielę.



Spodnie- Acne
Marynarka- Zara 
Koszula- Nelly.com
Kopertówka-Zara
Buty- Gortz 17






 Bluzka- Anna Wiszniewska
Spodnie- Zara
Pasek- Zara
Torba- Zara 
Buty- Aldo 
Zegarek- Michael Kors
Okulary- H&M 


Bizuu





Nuno Gama










Pitchouguina








13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zdorbiłam edit i fimik będzie w następnym poście, bo i tak tutaj już się za dużo dzieje :D

      Usuń
  2. ach te spodnie od Acne są boskie:) miło było Cie poznać i mam nadzieje do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!:)

    Zapraszam na konkurs na blogu! Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/2012/04/kochani-w-zwiazku-z-ciagle-rosnaca.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy outfit - zajebioza w czystej postaci. :)
    całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałaś, wszystko w Twojej stylizacji mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg you look amazing!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, żakiet jest mega;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie, koszula i marynara w kwiaty- dla mnie ten zestaw wygrywa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNE SPODNIE! ZAPRASZAMY DO NAS

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham taki natłok kwiatów:))) pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń