środa, 25 kwietnia 2012

FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Thursday/Friday

          Fashion Week Poland to najważniejsze modowe wydarzenie odbywające się w Polsce, ale o tym wszyscy interesujący się chociaż troszkę modą bardzo dobrze wiedzą. Jestem przeszczęśliwa, że dzięki redakcji Elle miałam możliwość też tam uczestniczyć. W czwartek grafit był wyjątkowo napięty, przez co byłam bardzo zabiegana, za to w piątek udało mi się obejrzeć kilka pokazów. Najlepiej zapamiętałam Tomaotomo i Piotra Drzała (TUTAJ świetny artykuł Tamary właśnie na temat Piotra). Żałuje bardzo, że nie zdążyłam na Jakuba Pieczarkowskiego, którego show zobaczyć można było w części Off outofschedule. Przez przypadek spotkałam go w press roomie i miałam możliwość porozmawiać. Pamiętam, że miał na sobie fantastyczną jeansową koszulę, do której przyszyte były perełki, efekt był piorunujący, zwłaszcza gdy dowiedziałam się, ze pochodzi z SH i kosztowała 1$.

Zapraszam Was do oglądania zdjęć, w następnym poście dodam krótki filmik, który nagrałam :)


Czwartek









Bluzka-Tk Maxx 
Spodnie- Zara
Pasek- Zara
Buty- H&M
Wisiorek-H&M
Kapelusz-H&M
Okulary-H&M
Kopertówka- H&M


Piątek




Znajomy stwierdził, ze wyglądam tu jak bibliotekarka :D 


Spódnica-Zara
Koszula Jeansowa-H&M
Bluzka- H&M
Muszka- Let's Funky
Buty-Tommy Hilfiger 
Kopertówka- Zara


Pokaz Jakuba Pieczarkowskiego 




zdjęcia pochodzą z  fun page'a Jakuba Pieczarkowskiego 



Pokaz Tomaotomo by Tomasz Olejniczak





zdjęcia pochodza ze strony lamode.info


Pokaz Piotra Drzała 




zdjęcia pochodzą z kimono.pl


3 komentarze:

  1. Strój z Czwartku najlepszy! <3

    http://www.elline-in-the-fashion-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygralas jakis konkurs w Elle, czy samo cie dostrzegło? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo cieszę się, że radzka zaczepiła Cię na FW, bardzo podobają mi sie twoje stylizacje i nie bardzo rozumiem dlaczego tylko tulu tu obserwujacych.

    OdpowiedzUsuń