sobota, 17 marca 2012

NOWOŚCI W SZAFIE

         Taka śliczna pogoda za oknem, a ja postanowiłam podzielić się z wami 2 nowościami, które pojawiły się wczoraj w mojej szafie. Zamieniłam swoją kartę kredytową i teraz mogę kupować normalnie przez internet, wcześniej nie było to możliwe i teraz szaleje, wyszukuje perełek na przecenach online. Poniższe magiczne pudełeczko, które pokazywałam wczoraj na facebooku zostało zakupione we wrocławskim Dieslu, ciesze się z zawartości baaardzo.





Zegarek dostałam, z tego co wiem zakupiony został na jakiejś stronie internetowej. 



Oprócz tego chciałam Was bardzo poprosić o głosy w konkursie Siemensa 
Tutaj należy kliknąć i poczekać chwileczkę, bo strona troszkę wolno chodzi, następnie kliknąć zaloguj, przekieruje was to na możliwość zalogowania za pomocą facebooka, później GŁOSUJ. Codziennie można oddawać po jednym głosie, z góry za wszystkie bardzo dziękuje :) 



Miłego dnia życzę :)


13 komentarzy:

  1. z jakiego jesteś miasta? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty zupełnie nie dla mnie, ale obiektywnie ekstra, natomiast zegarek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dałaś za buty? cuuudo! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie pytania odpowiadam na mailu annnac93@gmail.com ;)

      Usuń
  4. mmm zegareczek :) też chce sobie kupić jakiś droższy, ale nie mogę się zdecydować na markę... Polecisz mi jakąś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki ten zegarek miałby być, czy bardziej sportowy czy elegancki, przed wczoraj kupiłam sobie zegarek Micheala Korsa i to był strzał w 10, tylko musze skrócić sobie bransolete, bo jest za długa, ale to zrobi każdy zegarmistrz. Posiadam zegarek marki Tissot juz jakieś 10 lat, widać, ze porządny, bo nic się z nim nie dzieje. Uważaj na Calvin Klein, bo rozmawiałam z kilkoma posiadaczami i psują się często :)

      Usuń
  5. Mogę zapytać w jaki sposób kupujesz na nelly.com ? ;)
    Bo chciałam kupić sukienkę, ale nie wiem w jaki sposób się płaci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń