piątek, 23 marca 2012

NEW D&G SHIRT

        Wiem ze długo nic nie dodałam ale pierwsza rzecz brak osoby która mogłaby mi zrobić zdjęcia a druga to brak czasu. Dzisiaj na szczęście udało się zrobić pare zdjęć, chciałam wam pokazać co upolowałam wczoraj w Likus Concept Store, a mianowicie jedwabną, printową koszulkę D&G. W czasie zakupów spotkałam tam Panią Barbarę, która oczywiście narobiła w sklepie wielkiego hałasu :D 













Marynarka- H&M
Bluzka-D&G
Spodnie- Lee
Buty- Zara
Bransoletki- H&M
torebka- etorebka.pl


6 komentarzy:

  1. Czemu na górze włosów masz takie czerwone ?; o
    I ile cie kosztowała ta piekna bluzka z g&g ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest czerwone a bardziej różowe, kwestia tygodnia i zniknie, po prostu farba zawsze bardziej pokrywa odrosty :)
    A co do cen to odpowiadam na mailu annnac93@gmail.om

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak można umówić się do tego salonu, ponieważ dzisiaj było tam zamknięte a nie mogę znaleźć telefonu kontaktowego do nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka i marynarka super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka. Miejsce rzeczywiście ma klimat

    OdpowiedzUsuń