piątek, 30 marca 2012

MUFFINARNIA/ NEWS IN MY WARDROBE

         Miałam dzisiaj wizytę u lekarza we Wrocławiu i przy okazji oczywiście wstąpiłam do Muffinarni, na ulicy Szewskiej. Nigdy nie ukrywałam, ze jestem ogromną maniaczką wszelkiego rodzaju muffinek, babeczek czy  cupcakes'ów, żałuje jednak, że do tego miejsca trafiłam tak późno. Od wnętrza po babeczki czy pyszne shakei, wszystko jest idalne! Zamówiłam dwa cucakesy jeden marchewkowy drugi malinowy do tego shake o smaku ciasteczek oreo, wszystko było przepyszne! Polecam jak najbardziej wszystkim to cudowne miejsce, każdy znajdzie tam coś dla siebie.








Adres: 
 Wrocław ul.Szewska 27-27A


Przy okazji chciałam pokazać wam kilka moich nowości, z których bardzo się cieszę. Lubię inwestować w porządne rzeczy, z których będę korzystać przez wiele lat. Taką rzeczą na pewno będzie skórzana torebka, porządny zegarek i spodenki przecenione z 300 zł na 100 zł firmy Penny Black znalezione w outlecie na rynku. Wykopałam tam czerną kurtkę skórzaną Red Valentino przecenioną z 4000 zł na 1200 zł , ale niestety nie potrzebna mi zupełnie czerwona skóra, poszukuję czarnej. 





Nadal potrzebuję Waszych głosów, pierwszy etap trwa do niedzieli więc już nie będę Wam długo truć o głosowaniu. PROSZE WAS JEDNAK JESZCZE BARDZO O KAŻDY GŁOS, CODZIENNIE MOŻNA ODDAWAĆ NAWET 3 TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Gdzie jest ten outlet w rynku ? Jakbyś mogła podać ulice to bym była baaardzo wdzięczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, ze to ulica Oławska :) Pół sklepu to aktualne kolekcje Valentino, Penny Black czy Patrizia Pepe a drugie pół to mocno przecenione pojedyncze ubrania tych samych marek.

      Usuń
  2. ale genialne miesjce! ;oo
    zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne miejsce i jesczze lepsze rzeczy. Szkoda, ze u nas na slasku nie ma takich fajnych miejsc

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka i spodenki:)
    zgłodniała przez Ciebie:P
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze tam wstapic,nie wiedzialam,ze mamy takie ladne miejsce we W.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za info o mufiniarni :) byłam babeczki są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah zakochałam się w tych rzeczach! wszystko jest naprawdę przepiękne <3 i dziękuję za odkrycie muffiniari, jak bd we wrocławiu to na pewno tam wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń