niedziela, 4 marca 2012

Idealny podkład


         Każda z nas poszukuje idealnego podkładu, tak też było ze mną. Przez dłuższy czas stosowałam produkt firmy Kanebo, który niby był w porządku,łatwo się nakładał i ładnie rozświetlał, ale chciałam czegoś więcej.



      Ostatnio zauważyłam, ze się kończy, postanowiłam wypróbować inne możliwość, które proponują firmy konkurencyjne. Pierwszym, który przetestowałam był Double Wear Estee Lauder, polecany przez wiele osób okazał się fatalnym rozwiązaniem. Buteleczka jest totalnie nie praktyczna, nie posiada dozownika, oprócz tego podkład jest bardzo tłusty i bardzo ciężko dobrze go nałożyć.



        Na wypróbowanie kolejnego zostałam namowiona przez Panią w Sephorze (tak w ogole to sephora moim zdaniem strasznie sie pogorszyła). Produkt ten nałożyłam na twarz i odrazu zmyłam, był tragiczny! Tworzył ogropny efekt maski, był dziwny i bardzo nie ładnie pachniał. Nie polecam nikomu.



       Ostatnim i najcudowniejszym na swiecie produktem okazał się Diorskin Forever. Bardzo długo utrzymuje   się na twarzy, świetnie kryje, nie wysusza skóry, nie brudzi ubrań- ideał! Oczywiście nie obiecuje, ze każdemu podpasuje, bo każdy oczekuje od fluidu czegoś innego i każdy ma inną skórę. Nie wszystkie drogie kosmetyki są skuteczne, ale ten jak dla mnie jest najlepszy z tych które wypróbowałam  nie muszę pod niego stosować żadnego korektora, przy innych musiałam.



POZDRAWIAM! 

4 komentarze:

  1. ile kosztuje ten ostatni fluid?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie estee ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuję Ci kiedyś przetestować podkłady z M.a.c.a, są rewelacyjne ;))

    OdpowiedzUsuń