środa, 28 marca 2012

Ice ice baby

       Dzisiaj kolorowo, z akcentami plastikowymi. Koszule w kwiaty zobaczyć już można chyba na każdym blogu, sama na ten sezon wyposażyłam się w kilka, zaczęłam od czarnej z Zary, ale teraz troszkę żałuję, bo widzę ją wszędzie,  dlatego postanowiłam kupić coś bardziej oryginalnego, z  przyszedł mi sklep nelly.com, na którym naprawdę możemy wypatrzeć niesamowite okazje, kupiłam dwie pary plastikowych balerinek, w sumie za 10 euro. Przeczytałam później w Viva moda, ze buty zrobione z plastiku będą teraz bardzo modne, do tego torebka z podobnego materiału i mamy bazę do outfitu na topie. Musze wyciągnąć swoją plastikową torbę od Armaniego, marzy mi się  jednak Candy Bag od Furli. Przepraszam, za jakość zdjęć, też wolę te robione na zewnątrz, ale troszkę do nauki mam więc musiałam to szybko zrobić.






Jeszcze jedno. Jeśli podobają wam się moje stylizacje, to możecie na mnie głosować w konkursie na facebooku TUTAJ, codziennie można oddawać po 2 głosy. Z góry za wszystkie bardzo dziękuje. Zależy mi, ponieważ mam szansę wygrać relacjonowanie pokazów na Fashion Week'u w Łodzi. 


Koszula-Nelly.com
Spodnie- Tommy Hilfiger
Naszyjnik- Nelly.com
Pierścionek- H&M 
Pasek-Zara

4 komentarze: