czwartek, 8 marca 2012

I LOVE SPRING AND MY PASTEL JACKET!

        Wczoraj na reszcie za oknem zobaczyć mogliśmy troszkę słońca, postanowiłam to wykorzystać i założyć swoją pudrową skórę o oczywiście z Zary. Kupując ją pól roku temu na przecenach nie pomyślałabym, ze teraz będzie taki szał na te całe pastele.
         Nie przepadam za długimi spódnicami, ale w tej się dosłownie zakochałam widząc kiedyś pewną panią przemieszczająca się w niej po Zarze. Biała bluzka to nie przypadek, miałam akurat próbną maturę więc wypadało chociaż z niewielkim akcentem galowym ją napisać.










Zdjęcia zrobiła wspaniała A.Kocierz 

Spódnica- Zara
Kurtka- Zara
Bluzka- Solar
Buty- Tommy Hilfiger 

Pamiętajcie ze nadal możecie na mnie głosować w konkursie Lenora, znajdziecie mnie TUTAJ na miejscu 12, będę bardzo wdzięczna.

7 komentarzy:

  1. zajebiste ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny styl. jesteś piękna ! rewelacyjny blog :) wpadnij do mnie :) może się poobserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie w słoncu wyglada spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica wygląda cudownie. A jak się układa, gdy idziesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, super spódnica!

    OdpowiedzUsuń