sobota, 10 marca 2012

Fashion Week Łódź

          Fashion Week w Łodzi to miejsce gdzie spotykają się wszystkie najważniejsze osobistości świata mody z Polski.  Tegoroczny event przypada tuż przed maturą, na początku myślałam ze z tego powodu będę musiała zrezygnować z udziału, ale chyba 3 dni relaksu się przydadzą, więc decyzja zapadła- JADĘ. W tamtym roku, w październiku największy szał zrobił Custo Barcelona, to niesamowite, ze tak znana marka pojawiła się właśnie tutaj, w Polsce.




zdjęcie pochodzi ze strony styl.fm


Oprócz tego w terminie 28-30.10.  na wybiegu zobaczyć można  było dzieła takich projektantów jak:  
Paprocki&Brzozowski 
Bohoboco
Łukasz Jemioł
 Michał Szulc
MMC Studnio Designer
 i wiele wiele innych 


       W showroomie swoje projekty prezentował Tomasz Olejniczak "Tomaotomo", w tym (na co bardzo się cieszę) zobaczymy go na wybiegu. Miałam możliwość przymierzania jego sukni w Poznaniu i naprawdę zrobiła na mnie ogromne wrażenie, dlatego teraz z wielką ciekawością oglądnę  pokaz Tomasza. Z niecierpliwością czekam również na Bizuu, Natalię Jaroszeską, Wiolę Wołczyńską oraz Piotra Drzała. Już za niedługo dowiemy sie także kim będą goście specjalni, czyli projektanci z poza kraju, gdybym mogła sobie wymarzyć to byłby to napewno.... może nie będe wymieniać, bo zajęłoby to naprawde dużo czasu. Mam zbyt wielu ulubionych projektantów. Jeśli ktoś wybiera się do Łodzi 18-22.04. to do zobaczenia, juz nie mogę się doczekać. Do tego wydarzenia zostało już tylko 38 dni :)



9 komentarzy:

  1. a masz już akredytację? bo ja ciągle czekam aż pojawi się na stronie, no i mam nadzieję że ja dostanę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty, również czekam, ale nie licze na to, ze ją dostanę. Prowadze tego bloga ponad miesiąc, jest wiele osób, które jednak mają dużo więcej czytelników.

      Usuń
  2. weszłam z modnej polki żeby ocenić Ci bloga, ale zostałam tak oczarowana, że postanowiłam się nie wypowiadać, a zaobserwować. Masz świetne zdjęcia i zestawy, fajny sposób pisania, nic tylko podziwiać i zaglądać regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślimy nad udziałem w tym niesamowitym wydarzeniu. byłam jednak rok temu jako wolontariusz, wywarło to na mnie mieszane uczucia.
    świetny blog! + kocham twoją kwiecistą marynarkę <3 /marysia

    tastyfever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. FASHION WEEK <3 w tym roku też się wybieram :)
    mam taką malutką prośbę z tego co czytam ty już byłaś na fashion week "w sumie ja też ale z pewnych przyczyn byłam tylko na jednym z pokazów,zresztą u mnie na blogu wszytsko pisze;)" i chodzi o to czy byś może mogła mnie jakoś pokierować tam żeby nic mi nie uciekło przed nosem. wiesz chyba o co chodzi. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. A po za tym obserwuje :) jak i tu jak i na fanpag'u

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale nie byłam na fashion weeku i nie za bardzo mogę Ci pomoc.

      Usuń
  5. aww no szkoda. No ale być może do zobaczenia ? hehe ;) buźka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za przemiły komentarz (;
    pamiętam tylko tyle, że woluntariusze podzieleni byli na kilka sekcji, ja byłam przydzielona do obsługi sali pokazowej. Nic szczególnego, musieliśmy zaprowadzać ludzi na miejsca, rozstawiać plastikowe(sic!) krzesełka. organizacja dała plamę, bardzo dużo czekania, wielkie opóźnienia. mieliśmy mieć zapewnione posiłki w określonych godzinach, zawiodło, dlatego chodziliśmy głodni i źli (;
    ogólnie rzecz biorąc atmosfera była bardzo miła, wspaniali ludzie, bardzo fajne pokazy. tylko bardzo dużo 'nic nie robienia' i czekania.
    ale tak sprawa wyglądała rok temu, na tym ostatnim było podobno o wiele lepiej. mogę tylko powiedzieć, że ludzie polecają sekcję opiekującą się zagranicznymi gośćmi, trzeba dobrze znać wówczas łódź i angielski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI bardzo za informację :)

      Usuń