piątek, 9 marca 2012

BLACK BOW TIE

         Wczoraj był dzień kobiet więc nie wypadało mi dodawać stylizacji typowo męskiej,byłoby to wysoce nietaktowne. Dzisiaj natomiast chciałam podzielić się z wami kolejną serią zdjęć, które powstały przy współpracy z A.Kocierz. Tego typu outfit może średnio nadaje się na co dzień, ale na jakieś wieczorne wyjście... czemu nie?! Oczywiście nie mogło zabraknąć typowo kobiecego akcentu jakim są szpilki. Przy okazji chciałam wam przedstawić dwa sklepy z muszkami, w których możecie znaleźć naprawdę ciekawe modele muszek, nie tylko klasyczne czarne, sama chyba zakupie sobie jeszcze trzy, swoją zrobiłam własnoręcznie, nie potrzeba do tego wielkich umiejętności krawieckich, których na pewno nie posiadam.

1) fantastyczne skórzane muszki Jil Pineda
2) tutaj spodobały mi się różne kolory jeansu Pewien Pan







Photo by A.Kocierz


Spodnie-Zara
Marynarka-Zara
Koszula-Tommy Hilfiger
Muszka-DIY
Buty- Gortz 17
Szelki-H&M
Kolczyki- Swarovski
Bransoletka-Swarovski 

16 komentarzy:

  1. świetny, elegancki set!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog, i super outfit! ;)

    zapraszam rowniez do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw :) Podobny, rowniez z szelkami u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz i muszę przyznać, że świetny blog, bardzo ciekawe stylizacje, a ta u góry świetna ze względu na czerń z bielą - moje ulubione połączenie :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się całość podoba. Jestem zachycona twoimi stylizacjami :)
    Obserwujemy :>?

    Zaptaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny outfit. wszystko zgrane w 100%, dla mnie bomba! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! ..świetny zestaw, wszystko idealnie połączone ;) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój outfit :))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  9. dawaj jakieś nowe posty ..
    nie mam już co oglądać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś niesamowita! całkowicie mnie oczarowałaś :)
    a spodnie to bym Ci najchętniej ukradła.

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancko - podoba mi sie:) i masz cudowne wlosy!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, uwielbiam to połączenie, seksownie i elegancko, tak jak lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, zwłaszcza szelki i biała koszula, coś w stylo Coco Chanel :)
    eleganckie ale seksowne :3

    OdpowiedzUsuń