piątek, 17 lutego 2012

Zasypało mnie!

        Tak właśnie, jak widać na zdjęciach poniżej troszkę mnie zasypało. Uwielbiam tego typu widoki zza mojego okna, zaraz pewnie wszyscy zaczną marudzić, ze chcieliby żeby już było ciepło, ale ludzie zawsze narzekają na pogodę, jak nie było śniegu to bardzo go chcieli, bo co to za zima bez śniegu.
Trzeba się ciepło ubierać!

        Wiedziałam, ze dzisiaj rusza sprzedaż ubrań zaprojektowanych specjalnie przez MARY KATRANTZOU dla Topshop'u, czatowałam najpierw na genialną sukienkę (sprzedała się chyba po 5 min) potem w szkole zobaczyłam ze jest jeszcze koszula, która bardzo mi się podoba, gdy wróciłam jednak do domu już nawet to nie pozostało. Wszystko sprzedało się jak świeże bułeczki a szkoda, takiej okazji może już nie być. Może kiedyś będę mogła pozwolić sobie na sukienkę od tej projektantki. Teraz czatuje na koszule zaprojektowane Przez Tomasza Olejniczaka, które już jutro będą sprzedawane po niższych cenach na stronie Makrofoni. 












2 komentarze:

  1. Przeglądnelam kilka postow i musze powiedziec, że masz fajny styl:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeżywałam zasypanie jakiś czas temu więc wiem co to znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń