wtorek, 28 lutego 2012

Fur sleeves. NUDE + BLUE

         Marzyłam o prawdziwym futerku, niestety w tym sezonie nie udało mi się takiego nabyć. Świetnym zamiennikiem  okazał się być krótki płaszczyk z rękawami futrzanymi, kupiłam go na przecenie w Zarze w rewelacyjnej cenie 79zł przeceniony z 359zł. Głównym celem zakupów były printy oraz pudrowe kolory, udało mi się nabyć wiele wzorzystych ubrań, ale pastele chyba nie są mi pisane. Zdaje sobie sprawę z tego, ze zdjęcia na moim blogu nie są najlepsze, ale już niedługo zaprezentuje wam coś w lepszej jakości, o wszystkim opowiem w najbliższym poście.










Płasz- Zara
Bluzka-Zara
Leginsy-H&M
Wisiorek- Pull&Bear




4 komentarze:

  1. świetny jest ten płaszczyk :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie. koszulka skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jakby z zorzą polarną jestem urzeczona xD

    OdpowiedzUsuń