wtorek, 31 stycznia 2012

Silver sweater

         Chciałam podzielić się z wami moim dzisiejszym outfitem, który miałam na sobie w szkole. Ze względu na to, ze zrobiło się bardzo zimno, postanowiłam założyć sweter. Kolorowe rurki w mojej szafie to podstawa, mam ich kilka kolorów i ciągle chce więcej. Nie chciałam się za bardzo świecić więc na ręce mam tylko zegarek i bransoletkę. Na wszystko zarzuciłam skórzaną kurtkę w kolorze karmelowym (takiego tez koloru są buty, pasek i torba)  i płaszcz z krótkim rękawkiem. 




Sweter- Zara
Spodnie-Zara
Kurtka skórzana- Ochnik
Płaszcz- Penny Black
Pasek-Dsquared
Buty-Tommy Hilfiger 
Torebka- etorebka.pl
Zegarek- Tissot



2 komentarze:

  1. hmhmmmmmm ;D Zawsze to jakaś zmiana, raczej na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mogę kupić takie buty ?

    OdpowiedzUsuń